Saturday, December 6, 2014

Boiling Lake






We made it to the summit of Boiling Lake.  The fog is the background is from the sulfur gas rising from one of two Sulfur boiling lakes of that size in the world (according to our tour guide).  It was worth the couple days of sore legs afterwards. 

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Get ready to play a hilarious game of the pirate. The very first time you will be able to witness such a game on Google Play. We have intentionally created this game for our game lovers.
    Must Visit- Knockdown

    ReplyDelete
  3. Hi Dear,

    I see your blog daily. your blog is very useful for me & i like so much..
    โกลเด้นสล็อต
    บาคาร่

    ReplyDelete
  4. ศัลยกรรมตาสองชั้น
    • 1.กรีดหนังตา เป็นแนวทางที่เคยชินกันดีกับกระบวนการทำตาสองชั้น หรือจะเรียกว่าวิธีมาตาฐานก็ว่าได้ เพราะว่ามีผู้ที่ทำตาสองชั้นด้วยแนวทางแบบนี้มีมากที่สุดเป็นอันดับแรกเลยเดียว
    • 2.การเจาะรูหรือบางที่เรียกกรรมวิธีการเย็บจุด เป็นการไม่ต้องกรีดหนังตาแต่ว่ากลายเป็นการเจาะรูเล็กๆที่กลีบตาห่างกัน 3-4 จุด สามารถเอานำไขมันส่วนเกินออกได้ แล้วทำเย็บเงื่อนไหมไปตามแนวเส้นที่ได้กำหนดไว้กับกล้ามเนื้อตา จะมีผลให้กำเนิดเป็นตาสองชั้นขึ้น ลักษณะเด่นคือไม่ส่งผลให้เกิดรอยแผลเป็น แล้วก็มีการบวมช้ำเพียงแค่เล็กๆน้อยๆ
    • 3.การเลเซอร์ ได้แก่การใช้เลเซอร์คลื่น plasma ยิงไปที่หนังตาทำให้มีหนังตา 2 ชั้นขึ้นมาอย่างราบรื่น ถึงจะเจ็บจี๊ดแทบจะร้องไห้ แต่ว่าลักษณะเด่นคือทิ้งแผลเอาไว้น้อยมาก ใช้เวลาพักฟื้นน้อยมาก ดำรงชีวิตธรรมดาได้เกือบจะในทันที


    มาเด้
    มาเด้ หน้าใส
    ฉีดมาเด้ ที่ไหนดี

    ReplyDelete